Mikä on Helsingin Talouspoliittinen Kansallisseura Ry?

HELSINGIN TALOUSPOLIITTINEN KANSALLISSEURA RY

Helsingin Talouspoliittinen Kansallisseura ry (HETA) on Helsingin Kokoomus ry:n aattellinen asiantuntijayhdistys. HETA:n toiminnan tarkoituksena on käydä keskustelua sekä vaikuttaa Helsinkiä ja pääkaupunkiseutua koskeviin talous- ja yhteiskuntapoliittisiin kysymyksiin sekä yrittäjyyttä edistäviin toimenpiteisiin. Yhdistys ottaa kantaa Helsingin ja pääkaupunkiseudun kunnallispoliittisiin hankkeisiin ja antaa niistä lausuntoja ja kannanottoja.

Jäsenkuntamme muodostuu laaja-alaisesti yhteiskunnan eri sektoreilla toimivista henkilöistä, joilla on monipuoliset verkostot.

Järjestämme vuosittain 3-4 jäsenille ja yhteistyökumppaneillemme tarkoitettua talous- ja yhteiskuntapoliittista keskustelutilaisuutta. Osa tilaisuuksista järjestetään yritysvierailuina.